Newstitleleft

Netparty - Forslag - Plugged #23 fedback

Newsbar_right

HEJ MED DIG

Endnu en gang tak, for at I brugte weekenden med alle os andre svedige nørder. Fra CREW syntes vi det gik rigtig godt. I behøver ikke løbe det hele igennem, men jo mere kritik, jo bedre. :)

Information

Hvordan var information og kommunikation før og under party? Var det godt nok skiltet? Kunne I høre, hvad er blev sagt i mikrofonen? Gik I "glip" af noget, fordi I ikke hørte om det? Andet?

Kiosk og mad

Hordan var udvalget i kiosken? Savnede I noget? Hvordan var maden udefra? Andet?

Faciliteter

Var det okay pladser? Var der nok plads imellem rækkerne? Var luft og temperatur fornuftig? For meget eller for lidt lys?

Soverum

Var de til at finde? Temperatur, lys, larm?

Combos

Hvordan var udvalget? Var det okay med to combos? Kom du i tvivl om noget, fordi det ikke var godt nok informeret, forberedt eller administreret?

Netværk

Oplevede du, at nettet faldt ud, eller var langsomt? Hvornår, og hvad lavede du imens (sad du og streamede, f.eks.)?

Lounge

Vi lagde mærke til, at loungen og arealet udenfor salen generelt ikke blev brugt så meget. Hvad skyldes det?

Andet

Andet du savnede? Noget, der var rigtig nice? Totalt skod? Gode idéer til næste gang?

Hvad spillede I? Update

Stod den bare på WOW hele weekenden eller var der mere varietet?

TAK!


Combos, sjovt at der var et mere utraditionelt spil - det gør at alle er lidt nye til det, hvilket gør at the playing field er lidt mere even.

LAN servere, der kunne jeg godt savne lidt mere info på storskærmen. Måske en mulighed for os til at smide en lille shout ud hvis folk er i gang med at starte et spil i X, Y eller Z. Det var et fedt initiativ da I havde et leaderboard på jeres LAN server i TF2.

Ellers ingen klager, alt var godt og rart. :) Måske var der en tand for varmt ud på aftenen/natten lørdag.

Information: Udemærket! godt med skilte og man kunne sagtens høre jer.

Kiosk: Man er altid glad for at komme ind og se enten Kisser eller crew som står parat med ens toast Generelt bestillingen, de sidste par år, synes jeg ikke at maden var ret god, jeg kunne egentlig bedre lide hvor i selv lavede mad (Stor fan af Chili con Carne) Men det kan der jo være delte meninger om.

Faciliteter: Ja forbyd lige at Kristian Hoffmann stopper med at tage dual screen med (Joke)

Soverum: lidt koldt, men man skal jo også selv sørge for sove grej.

Combos: Stor Dota fan, ærgeligt der ikke var så mange deltagere, men kunne godt lide ideen i 3v3 all mid. Warzsow var en virkelig god combo, da alle nærmest var nybegyndere, så det er anderledes end Quake og Worms der plejer at være som second combo.

Netværk: Ingen problemer

Lounge: Jeg udnyttede xboxen sååh.

Andet: Altid en fornøjelse at komme til langå!

Info: Anvende storskærmen til mere info ift. konkurrencer eller hvis man mangler folk til et spil.

Kisser: Var dejlig som sædvanligt.

Faciliteter: Jeg var syg hele weekenden, så jeg lugtede eller smagte ikke noget, om jeg så fik et par sure tæer i hovedet. Dog var der hedt lørdag aften/nat.

Soverum: Udemærket.

Combos: Jeg synes selv det var nogle rigtig gode spil i havde valgt. Super ærgerligt at der var så få hold tilmeldt Dota 2. Jeg synes det er fint at det veksler mellem Dota2, LoL, CS. Ift. Warsov, så synes jeg det var vellykket. NB: Præmierne var også gode!!

Netværk: Ingen problemo

Lounge: Jeg brugte den også. Måske større udvalgt af spil/ evt. ekstra guitar til guitar hero? Det skal i hvertfald være muligt at spille 2.

Andet: Crew var afsindigt flotte i år. Jeg tror i bliver pænere med alderen. GJ og cadeau til crew for at gøre LNL til en realitet gang på gang. :)

Kessen is out :)

Info:

Synes Info var rigtig fin, mange små updates og reminders - det er nice. Gode og pæne (!) skilte, hvis man skulle være i tvivl om hvor tingene er..

Kiosk og mad

Toaast er godt, toaast er sund - de holder 100! Ellers virkede det til at være et rigtig fint udvalg. Jeg manglede ikke noget. Maden udefra er OK - var fint tilfreds med min Rullekebab - ved ikke om man kunne lave lignende 50'er deals med f.eks. en thai-take away eller lignende, blot for variationens skyld.

Faciliteter

Massere af plads, jeg havde dog lidt lys i skærmen til tider, men det er svært at gøre noget ved. Jeg havde det lidt koldt til tider, men det er vist umuligt at gøre alle tilfredse på samme tid....Jeg lagde egentlig ikke mærke til om det blev gjort, men det ville være meget fint, hvis der blev luftet ud engang imellem - fuld knald på vinduer/dører i 5 min, og så er det gjort.

Soverum

Jeg endte med at sove ude på gangen natten til søndag, da der var fyldt i "det nye" soverum, og der på det tidspunkt ikke var låst op i "det gamle" soverum, men det var nu fint - jeg fik i hvert fald min skønhedssøvn!

Combos

Pisse fedt med dota 2 combo - man kunne håbe flere ville prøve at være med, men probs til dem som er med, selvom de ikke har prøvet det før. Der var kæmpe skill-forskel på teams, men det virkede til at folk hyggede sig med det alligvel, og det er fedt. Mere dota2 næste år!!!! Evt. pudge wars, så det bare er fucked!

SPillede ikke War. men det så egentlig ret sjovt ud.

Synes det er godt med 2 så forskellige spil.

Netværk

Netværker var vildt godt denne gang, og jeg oplevede ingen problemer overhovedet!

Lounge

Jeg var ikke lige til Guitar Hero i den weekend, så derfor brugte jeg det ikke rigtig. Måske man kunne sætte nogle brætspil op, eller streame combo kampe derude (evt. med kommentator), som kunne samle lidt folk?

Andet

Crew er mega nice og venlige, folk til LAN er chillern og nice. Måske man kunne overveje at presse folk mere til at være med i combos, for at få noget mere opbakning og spænding i det. Det kunne måske også give lidt mere engagement i combos. SYnes ikke der mangler noget i forhold til det praktiske - det kører bare.

Hvad spillede I? Jeg spillede Dota2 90 % af tiden - mega nørdet, men virkelig godt. Resten af tiden stod på FM15. Manglede noget CS, men jeg gjorde heller ikke meget for at komme til at spille andet end dota...B)

Mht. sovepladser:
Det var super dumt, at vi måtte flytte jer. Det var skolen, der havde fucket det op, og dobbeltbooket lokalerne. Vi fik dog at vide, at vi måtte bruge de tre øvrige lokaler på gangen, hvilket vi sagde OK til. Det ene var metalsløjd – vi var inde og tjecke det ud, og det var ikke sovevenligt. Det ene lokale passede vores nøgle ikke til. Det betød, at der kun var ét lille sovelokale tilbage.
Havde vi været snedige, havde vi tjecket det med det samme vi så, at det oprindelige lokale ikke kunne bruges, men vi gik ud fra at det var iorden med de tre ekstra lokaler.

Mht. temperatur og udluftning:
Der var to problemer. Det første var, at der kørte noget ventilation ved vinduerne for fuld blæs natten til lørdag, hvilket betød at der var koldt træk (mener, at det var det, der var problemet). Vi fik snakket med pedellen, og jeg tror der blev fundet en løsning til søndag nat.

Problem nummer to, var at der blev varmt om dagen. Faktisk stod døren ud til åben næsten hele lørdag, samtidig med at vinduerne i området udenfor kiosken var åben. Derudover åbnede vi dørene ved bagindgangen ... men der blev bare ikke rigtig noget gennemtræk.

Ellers nogle super gode posts I får lavet, og der er flere gode idéer iblandt. :D

Information

Det var sgu okay, og de folk der har klaget over at der råbes om madbestilling, er tydeligvis meget meget sarte. Bring it back, det er en del af pakken

Kiosk og mad

Fedt at se at kioskens udvalg udvides gang på gang. Det er fandme fornemt, og som sædvanlig var Kisser helt fantastisk.

Faciliteter

Godt med plads, især på den langside hvor halvdelen ikke valgte at møde op. Fandme godt gået, de burde have en karantæne eller "cooldown" så de ikke kan melde sig til den første dag hvor tilmeldingen starter

Soverum

Bliver aldrig en fan af blandingen af laminatgulv og snorken, men det går

Combos

Deltog ikke.. såå deeet

Netværk

Fantastisk at folk downloader hjemmefra! Thumps up!

Lounge

Fedt koncept, deltager dog ikke pga. manglende interesse. En fifa/fps combo kunne måske lokke.

Hvad spillede I?

Hearthstone, DiabloIII, CS:GO og LeagueOfLegends, surprise..